Siirry pääsisältöön

Tiistai

Just nyt on niin hyvä mieli. Tänään own onnellinen.  Muistan ilolla sitä viikkoa, mikä on juuri mennyt, on mennyt taas kerran uskomattomalla vauhdilla. Tänään mä olen iloinen, kun Vivamon reissukin häämöttää parin päivän päässä. Tänään  on kelin puolesta hyvä päivä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Olipa hienoa kuulla!

Että Hetan Kodan ripari oli onnistunut! Olihan se varmasti hienoa niin riparilaisille kuin linja-autonkuljettajalle,  kyllä Markoa kuunnellessa tuli sellainen olo, että ripari oli hieno kokemus myös hänelle. Itsekin mietti koko ajan,  miten ripari onnistuu, jossain kohtaa toivoin riparilaisille kaikkea hyvää, samalla kerroin, millainen oma päiväni oli ollut. Upeissa maisemissa Marko sai viettää syntymäpäivänsä, tuon parempaa maisemaa ei olisi voinut olla!

Upea keskiviikko!

Kyllä  olin iloinen! Tänään tulin kotiin kaupungilta, olin ollut kampaajalla myös. Sain laulaa tulevan karaokekonserttikappaleeni vieressäni istuneelle naiselle ja myös Markolle. Edelleen olen sitä mieltä, että mulla on tulossa hyvä kappale molempiin konsertteihin.  Tänään on hyvä mieli, kampaajareissu teki sen myös!

Poliittinen lakko.....

No sehän tässä nyt sitten olisi tiedossa tänään. Toisaalta poliittisen lakon ymmärtää, toisaalta ei. Hallituksen kanssa on vähän sama juttu, toisaalta ymmärtää ja toisaalta ei. Eihän tälle mitään mahda, mutta ymmärrän kuitenkin. Päällimmäinen tunne on ymmärtämys. Tänään mä autan kotona, nyt saan vihdoin tehdä sen  kaikkien näiden kurssirästien korvaamisten jälkeen!